5 Simple Techniques For سایت همفکری

Wiki Article

نویسنده و طراح گرافیک سایت، علاقه مند به فتوشاپ، نویسندگی و سئو

«هر کس (از شما) جلوتر رفته بیاید مسابقه دهد؛ این گو و این میدان!»

سرویس اشتراک ویدیو فیلو کافیه کمی توی سرویس اشتراک ویدیو فیلو بچرخی تا بتونی جدید ترین ویدیوهای رایگان آموزشی، خبری، عاشقانه، طنز، مذهبی، ورزشی، آشپزی، سلامتی، موزیک ویدیو و.

همیشه در زندگی با سوالاتی مواجه می‌شویم که به آنها پاسخی نداریم. این سوالات می‌توانند درباره راهنمایی در تصمیم‌گیری‌های مهم، حل مشکلات روزمره یا حتی مسائل عمیقتری درباره زندگی و معنا باشند.

حالا من میخواهم تقابل کنم، چون دعوتمو قبول نکردن و نیومدن، خودشونم یلدایی نگفتن. میخوام سایر مراسمم نرم خونشون.

ایده های جذاب کسب درآمد عالی در منزل با انجام کارهای ساده

در آغاز سال ۱۳۷۱ هجری قمری در بیست و شش سالگی با نظر و توصیه بزرگانی چون علّامه طباطبائی و آیة الله شهید شیخ محمّد صدوقی یزدی أعلی الله مقامهما برای تکمیل تحصیلات خود عازم شهر عشق و ولایت، مدفن پاک باب علم نبوی: نجف اشرف گردیده و به آستان بوسی و استضائه از دریای بی‌کران نور مولی الموحّدین أمیر المؤمنین علیه و علی أولاده أفضل صلوات المصلّین نائل آمدند، و در فقه و اصول و حدیث و رجال از بزرگان والا مقامی همچون آیة الله حاج شیخ حسین حلّی و fresh NEWS آیة الله حاج سیّد أبو القاسم خوئی و آیة الله حاج سیّد محمود شاهرودی و آیة الله حاج شیخ آقا بزرگ طهرانی قدّس اللهُ أسرارَهم استفاده‌های فراوانی برده و کمال علمی خویش را رشدی عظیم بخشیدند.

فال روزانه فردا چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ + (حافظ، تاروت، ابجد، قهوه!)

حوزه/ ایشان در آغاز ورود به تهران و استقرار در سنگر هدایت مردم اساسی‌ترین کار را تشکیل حکومت اسلام دانسته و در راستای حرکت به سمت تحقّق آن به ایجاد جلسات همفکری با علمای بزرگ و طرح و پی‌گیری مسائل مختلف و مشکلات این مسیر طولانی پرداختند.

راهکارهایی برای حل چالش‌ها و سوالات زندگی با همفکری با دیگران

سومین راهکار برای همفکری و مشورت با دیگران، مراجعه به مشاوران و متخصصان است. مشاوران و متخصصان در زمینه‌های مختلف، دانش و تجربه بیشتری دارند و می‌توانند به شما راهنمایی کنند.

فقط یک مشکل بزرگ داره، فقط روابطش در حد تلفنه، اصلا دوست نداره کسی خونش بره. 

در نهایت، برای پیدا کردن جواب سوالات زندگی، همفکری و مشورت با دیگران بسیار مهم است. اما باید مراقب باشیم که به افراد سمی روی نیاوریم. افرادی که همیشه منفی فکر می‌کنند و به ما انرژی نمی‌دهند و افرادی که تنها به منافع شخصی خود فکر می‌کنند و به ما کمک نمی‌کنند، افرادی هستند که نباید برای مشورت و همفکری به آن‌ها روی آوریم.

مقام معظّم رهبری حضرت آیة الله خامنه‌ای مدّ ظلّه العالی ضایعه رحلت ایشان را در پیامی بلند و رسا و با تعابیری کم نظیر تسلیت گفتند:

Report this wiki page